2013 m. liepos 23 d., antradienis

Nuotraukos is naujausios fotosesijos






labu labu, pagaliau gavau nuotraukas iš Ingridos Žiemytės. Ehh, tų su šlapiais plaukais nebus, nes matyt jai kažkas jose nepatiko, ar nerado stipraus kadro. Na, bet yra tikrai stiprių ir su sausais :D
Labai šauni fotografė, patiko dirbt su ja. Tai buvo antra fotosesija, kurioje gavau šiokius tokius nurodymus, nes kur fotografavausi tai sukausi kaip išmaniau pati. Sunkiausia fotosesija buvo, pas tokius du fotografus. Tai buvo antras kartas, kai fotkinausi, o jie man nieko nenurodinėjo, tik sakė: kita poza, keisk pozą, nauja poza ir t.t. Kai aš tų pozų net nežinojau... :/
P.s. vis dar nėra naujienų iš agentės, dėl keliavimo rudenį...



2 komentarai:

  1. Nuostabios nuotraukos:)Tikrai. Ypač paskutinė man laba patiko. Sėkmės tau modelio karjeroj, manau, gali daug pasiekti:)))

    P.S Būtų smagu, jei apsilankytum ir mano bei mano draugės bloge. Rašome apie viską, kas suiję su grožiu/mada ir gera nuotaika:) Labai trūksta jūsų, nes būtent skaitytojai įpučia blogui gyvybės:) Lauksim:)
    kanarele.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti

Sekėjai