2013 m. liepos 14 d., sekmadienis

unknown

Sveiki.
Kas per vasara, kai orai tokie? Lietus tuoj nuplaus mano įdegį... Nekantrauju kuo greičiau vėl sulaukti saulės, kai nevaržomai galėsiu džiaugtis jos siunčiamais spinduliais. Vakar galiausiai išdūmiau į miestą, nes buvau susitarusi su tuo fotografu iš NY pasidaryt mini testshootą (tokia paprasta fotosesija, be jokių makiažų ir plaukų tvarkymų). Tik atvykus į sutartą vietą - pradėjo pliaupt :/ Na, bet suradom porą vietelių, kur lietus mūsų nepasiekė. Vienu metu buvo išvis nustoję lyt, tai spėjom ir lauke keletą kadrų padaryt. Su šiuo fotografu buvo nepaprastai lengva dirbti. Toks komunikabilus ir šmaikštus. Fotosesijos rezultatus paskelbsiu, kai tik gausiu nuotraukas, o dabar dalinuosi dar viena fotosesija daryta su Egle Juozaityte. Šitą shootą mes abi pripažinom, kaip labiausiai vykusiu mūsų abiejų darbu. Tikrai tokių gerų rezultatų nesitikėjau. Fotografavom karštą dieną, o aš buvau su odinėm kelnėm ir juoda maikute. Galvojau išvirsiu savose sultyse. vėjas taršė plaukus, kurie nusėsdavo ant lūpų, taip vėliau ištepdami veidą lūpų dažais. Vargšė Eglė, turėjo nemažai padirbėti, kol nuvalė mano odą.Tai tiek.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Sekėjai